jennyfathers

SOL! SOL! SOL!

Kategori: Vardagslivet

Vaknade inatt av att det regnade och blåste massor och trodde därför det skulle vara jätte kasst väder idag men när jag vaknade och såg att det faktiskt var klablå himmel och strålande sol blev jag glad.
Jag hatar när det regnar och blåser och jag vill ju självklart att det ska vara fint väder nu när jag ska vara ledig hela helgen.

Jag sov med inpackning i håret i natt så ska se om det har blivit lite bättre men antar att detta kommer att ta sin lilla tid men det är det helt klart värt.
Någon som vet något bra ställe man kan köpa löshår på?
Clip on vill jag ha och vill att dom ska vara färdig sydda så man slipper det själv för jag vill att dom ska vara klara att använda så fort man köpt dom.

Nu ska jag göra mig klar för dagen men kommer inte på något gott jag kan äta till frukost, hmm


Kommentarer


Kommentera inlägget här: