jennyfathers

Trött som satan!

Kategori: Vardagslivet

Känner nu att jag kunde ha sovit lite längre för jag har definitivt gått upp för tidigt.
Är helt klar och ligger i sängen, dricker kaffe och tittar på Vakna med the voice.
Jag ska inte åka till jobbet förrens om typ 45 minuter och på den tiden kommer jag hinna somna har jag en känsla av för jag har lite svårt för att hålla uppe mina ögon nu.
Men det är bara att stå ut för somnar jag nu kommer jag inte att vakna igen på nåra timmar, haha!

Jag såg nyss att jag fått ett missat samtal med nummer från majorna så jag sökte på Eniro.se och såg att det var verkstan som hade ringt mig.
Hoppas bilen är klar nu och hoppas hoppas hoppas att det inte kommer kosta allt för mycket.

Kommentarer

  • XOXO, LANAH säger:

    Är också helt trött. Hoppas din fredag blir mysig!

    2010-10-15 | 18:56:58
    Bloggadress: http://lanahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här: