jennyfathers

Från brunett till blond - Inte så lätt!

Kategori: Vardagslivet

Tiden går så sjukt jäkla fort fast på samma sätt så går tiden väldigt långsamt vissa tillfällen så som denna veckan till exempel.
Imorgon är det iallafall redan fredag igen och det betyder att min lediga dag redan är förbi och det är dags för mig att jobba, hela helgen dessutom.

Har varit hos frisören typ hela dagen idag för att rätta till det felet jag gjorde igår men det va inte så mycket som kunde göras tyvärr.
Läntar tills jag får en fin blond färg på mitt hår igen som jag hade förr för nu har jag en ful röd/orange/gul/grå färg i håret, haha!
Håret ser helt galet ut och det är inte det minsta snyggt men jag får helt enkelt stå ut tills håret har fått vila lite och jag kan lägga i blonda slingor igen.

                       
                                               (Jag i Helsingborg sommaren 2009)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: