jennyfathers

Tapas & DH ♥

Kategori: Vardagslivet

Just nu ligger jag i sängen, dricker jag kaffe och tittar på tråkiga Våra bästa år men som vanligt så går det inte att sluta titta även fast man egentligen skulle vilja.
Meingslöst program egentligen för det händer ju verkligen ingenting.
Men vad är det då som gör att man ändå tittar?

Nu är jag äntligen helt frisk men fortfarande lite seg och trött i kroppen.
Hatar att vara sjuk och jag blir det väldigt sällan så nu är det skönt att det är över.
Det ska verkligen bli väldigt skönt med några dagars ledigt också för nu har jag bara 2 dagar kvar att jobba denna veckan.

GÅRDAGEN!
Hade en extremt lugn men som alltid rolig dag på jobbet.
Sen till kvällen blev man bjuden på hemmagjord tapas och gud så gott det var. Älskar tapas!
Ett tag åt jag ju det väldigt ofta men nu va det ett tag sen sist.
Sen slog klockan 21:00 och Desperate housewives hade äntligen premiär.
Så himla bra och roligt att det äntligen börjar lite bra program på tv igen och ikväll börjar ju
Grey's anatomy :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: