jennyfathers

100908

Kategori: Vardagslivet

Jag har varit ute på promenad med gångstavar med Issa nyss.
Shit va kallt det var och mörkt blev det också men vi gick väldigt snabbt så varma blev vi ganska så fort.
Imorgon har vi planerat att dra till gymmet faktiskt.
Var sjukt längesen jag var där nu så det ska bli väldigt roligt.
Mycket roligare är det när man slipper åka dit själv och träna och imorgon ska vi testa på Yoga.
Tror Issa testat det någon gång innan men för mig är det första gången.
Får se imorgon vad jag tycker om det.
Tycker ju att Pilates är väldigt roligt och skön träning och jag antar att Yoga är liknande.

Nu måste jag hoppa in i duchen och göra mig klar för att sova.
Imorgon börjar jag nämnligen ganska så tidigt och vill inte vara allt för trött när klockan ringer.
Men det lär jag nog vara ändå med tanke på att jag har börjat sent det senaste och vant mig vid att lägga mig sent och gå upp sent.
Jag hoppas bara att jag lyckas vakna till väckarklockan.
Det värsta som finns är nog att försova sig och det har bara hänt mig 1 gång under dessa 3 år och shit vilken panik jag fick.
Ringde chefen och typ grät, haha!
Men det var ingen störra fara men jag fick skynda mig för att komma till stan och öppna butiken.

Kommentarer

  • ♥ Viki ♥ säger:

    Hej! :)

    Kommer du ihåg att jag sa att alla som röstar på mig i en tävling kommer bli länkade! Du var en av dem, och jag har länkat dig! :)

    Tack än en gång sötis, för din röst! ♥

    2010-09-08 | 22:48:34
    Bloggadress: http://vikisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: