jennyfathers

Boooooring!

Kategori: Vardagslivet

Världens tråkigaste lördag!

Tur att jag har och ska jobba denna helgen för annars hade jag nog gått under.
Det finns absolut ingenting att göra idag och jag ska ju jobba imorgon så jag har ju ingen vidare lust heller till att gå ut och festa idag.

Nu har jag iallafall precis duschat för jag tänkte ifall att jag kanske skulle hitta på något men så blir det nog inte.
För alla är ute och festar eller på bio och ser på Toy story 3.
Tyckte inte om dom tidigare filmerna när jag var liten så varför skulle jag tycka om denna?
Känns lite onödigt att lägga pengar och följa med och så sitter jag där helt uttråkad och bara väntar på att filmen ska ta slut, då är jag faktiskt hellre hemma i min ensamhet.

Lite tråkigt kanske men men..

Kommentarer

  • ♥ Viki ♥ säger:

    Hej! Så kul att du är med! Nu är det bara att vänta! :D

    Har du gjort något roligt idag då sötis? :)

    KRAM ♥

    2010-09-04 | 19:42:10
    Bloggadress: http://vikisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: