jennyfathers

Brun utan sol.

Kategori: Vardagslivet

Någon som har testat på brun utan sol innan?

Jag har bara använt det på mina ben i början av sommaren innan man har hunnit få någon färg.
Tycker det är så hemskt att gå med bara och bleka ben, jag kan bara inte med att göra det så jag har använt mig utav Doves Bodylotion och tycker den är väldigt bra och prisvärd.
Den finns i 2 olika färger men man blir gradvis brunare och i början använde jag den ljusa men tyckte inte den gav tillräckligt med färg så jag började med den mörka istället.

                                           

Men nu när sommar färgen har försvunnit så har jag blivit riktigt blek och kan inte ens minnas när jag var så här vit senast eftersom jag alltid har solat solarium.
Men det var väldigt längesen jag gjorde det nu för jag har varken haft tid eller lust till det.
Tycker egentligen att det är väldigt onödiga pengar eftersom man inte får speciellt mycket färg på bara en gång utan man måste ju fortsätta att sola varje vecka för att fortsätta ha lite färg på kroppen och dessutom så är det ju väldigt farligt också.

Tycker ju att Dove passar väldigt bra till benen men gillar inte att använda feta kräner och så i ansiktet så jag köpte en annan brun utan sol som jag ska använda till det.
Det blev faktiskt Åhlens egna märke med brun utan sol.
                                              
Läste nämnligen i en tidning där den hade fått väldigt bra betyg i både färg och lukt eftersom bus (brun utan sol) krämer ofta kan lukta ganska så illa.
Jag testade den häromdagen och tyckte inte jag fick speciellt mycket färg men lite skillnad såg man ju men nu testar jag den igen och ser om jag får mer färg denna gången.
Sen vill man så klart inte bli jättemörk på en gång för det skulle ju bara se konstigt ut.
Man vill ju se naturligt brun och fin ut och inte få någon orange färg nyans i ansiktet.

Krämen är lätt hanterlig och sjunker in i huden lätt utan att kleta så jag tycker definitivt att den är värd dom 85 kronorna som den kostade.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: