jennyfathers

Fredag.

Kategori: Vardagslivet

Nu är jag hemma igen efter en sväng igenom stan och ett nattbesök på Mc Donald's med en kär gammal vän som jag inte träffat på evigheter.
Mysigt och skönt att få prata lite och bli uppdaterad om allt som har hänt.

Nu borde jag egentligen sova men tröttheten har försvunnit helt och inget bra på tv är det heller.
Just nu ser det ut som att det blir ännu en tråkig ledig helg för mig.
Jävligt ledsamt för man vill ju ha kul när man är ledig och speciellt om det är helg.
Känns som jag lika gärna hade kunnat jobba för det är ju inte så att man missar något kul ändå.

Längtar till jag ska åka till Helsingborg nästa gång men inget datum är bestämt än och egentligen så har jag väl inte råd att åka just nu men det struntar jag faktiskt i för dit vill jag verkligen.
Jag känner att jag behöver slappna av med underbart och roligt sällskap och ha en toppen helg i en mycket roligare stad än tråkiga och dystra Göteborg, och denna gången får det allt bli en utgång och kanske ett besök på någon god tapas restaurang för det hann vi ju inte med sist.


                                 Varför är det så att man alltid möts av motgångar?

Kommentarer

  • ♥Claaaudia ♥ säger:

    Ingen aning faktikst ;)

    2010-09-25 | 20:28:14
    Bloggadress: http://claaaudias.blogg.se/
  • FRIDA HJÄRTA KEVIN säger:

    Vinnaren av dagens blogg är nu utsedd, gå in och titta om det var du som vann! Om inte så kommer det en ny chans imorgon! :D

    2010-09-26 | 19:45:59
    Bloggadress: http://HTTP://FRIDASJOBLOM.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här: