jennyfathers

Godmorgon!

Kategori: Vardagslivet

Dags att gå tillbaka till jobbet idag efter 2 lediga dagar.
Ska självklart bli väldigt roligt men jag hade nog hellre legat kvar i min varma säng hela dagen för det är så hemskt väder ute idag.
Är det sånt här tråkigt/ruggigt väder det ska vara nu hela hösten?
Jag vill ha sol och blå himmel så man känner glädje för hösten istället för depression.

Nu har jag iallafall precis titta klart på Våra bästa år och ligger i sängen och bloggar :)
Kan säga att bordet med fläktarna funkar hur bra som helst och datan blir inte det minsta varm.
För er som inte har ett sådant och har problem med att datan blir väldigt varm ka jag rekomendera er att köpa ett sånt litet databord med fläktar på för det funkar riktigt bra.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: