jennyfathers

Godmorgon fredag!

Kategori: Vardagslivet

Jag är ledig i 3 dagar nu och ska alltså inte jobba förens på måndag igen. Skönt!
Tänkte att jag skulle sova riktigt länge idag för att verkligen få sova ut så jag drog ner persiennerna och rullgardinen igår kväll för att det skulle vara extra mörkt på morgonen.
Jag vaknar och tittar på klockan och ser att den bara är 8:30, jag var fortfarande trött men kunde inte somna om.
Det är så typiskt att det ska vara så när man är ledig och vill sova för i onsdags när jag skulle jobba så var jag jätte trött när väckarklockan ringde klockan 10:00.

Nu är jag inte lika trött längre men ligger fortfranade i sängen och dricker kaffe och tittar på tv.

Har typ en klump i magen och en väldigt orolig känsla i kroppen och jag tror jag vet varför.
Snart ska jag nämnligen ringa ett samtal som kommer bli väldigt jobbigt men jag hoppas allt tas på rätt sätt och att saker och ting går att lösa på bästa sätt.
Men det återstår att se...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: