jennyfathers

Hennes & Mauritz

Kategori: Vardagslivet

Jag hann ju inte med att ringa H&M i fredags om fel beställningen och leveransen så jag skickade iväg ett mail till deras kundtjänst nu istälklet och hoppas att detta går att lösa.
Jag har ju liksom inte ens gjort någon beställning på grejer så något har ju gått väldigt fel.
                                                      
Nu väntar jag bara på att dom ska svara så får jag se vad dom säger.
På något sätt borde det ju gå att lösa för jag vill inte betala för saker jag inte ens vill ha.

                                                     

                                                 Hennes fucking Mauritz

Kommentarer

  • Kimiees-Här kan du läsa om mitt skitroliga liv som tonåring i Eskilstuna. säger:

    haha, ojdå :P hoppas det löser sig :)

    2010-09-12 | 16:26:03
    Bloggadress: http://kimiees.blogg.se/
  • FRIDA HJÄRTA KEVIN säger:

    SV; Okej, jag skickar till dig när vinnaren är utsedd :D

    2010-09-12 | 16:35:04
    Bloggadress: http://HTTP://FRIDASJOBLOM.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här: