jennyfathers

Jobba & Rösta

Kategori: Vardagslivet

Nu håller jag på att göra mig klar för att åka iväg till jobbet.
Tänkte att jag skulle ta och åka iväg och rösta innan men jag tror inte jag hinner det nu så får ta det efter jobbet istället.
Vet inte riktigt vad jag ska rösta på än, tycker detta är så himla svårt.
Får tänka över det under dagen så kanske jag lyckas bestämma mig till senare men just nu står det helt still.

Åh får panik, vad ska man välja?

Men nu måste jag göra mig klar så jag hinner till jobbet i tid.

Pusshej!

Kommentarer

  • Merissa säger:

    fin blogg, tycker att du ska läsa vad partierna står för och se om det passar dig idagens läge och i framtiden.. kram

    2010-09-19 | 12:39:22
    Bloggadress: http://merissak.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Fina bilder du har på bloggen.

    Vad gör du annars?

    Http://smekizz.blogg.se

    2010-09-19 | 17:30:46
  • MALIN säger:

    läget?

    2010-09-19 | 18:51:22
    Bloggadress: http://mavalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här: