jennyfathers

Missade Idol :(

Kategori: Vardagslivet

Hemma från gymmet och så och kan säga att Yoga var inte riktigt som jaag hade tänkt mig.
Väldigt jobbigt var det men tror inte det är något för mig ändå.
Jag gillar mycket mera Pilates och Body pump så dom kommer jag definitivt att forsätta gå på.
Men det var ju iallafall roligt att ha testat på ett Yoga pass så man vet hur det går till för jag hade ju lika gärna kunnat älska det.

Passet var ju samma tid som Idol sändes så jag missade ett avsnitt till :(
Såg inte gårdagens heller för då var jag ute på promenad men idag så ska jag faktiskt se på reprisen för jag såg att den sänd ikväll/natt klockan 00:10 tror jag det var.
Får försöka att hålla mig vaken i 1 timma till men det tror jag att jag ska klara.
I detta avsnittet så är dom la i Göteborg också, har för mig att Issa sa det förut.
Så det återstår att se om våran stad har några talanger att bidra med.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: