jennyfathers

Nattinlägg

Kategori: Vardagslivet

Ne nu börjar jag faktiskt bli väldigt trött så det kanske är dags att gå och lägga sig och sova.
Imorgon väntas det jobb igen men det ska bara bli kul.
Inte speciellt mycket jobb denna veckan och passet imorgon är väldigt kort.
Denna veckan är jag faktiskt ledig fredag-söndag, alltså 3 hela dagar och det är ju inte direkt vad jag har varit van vid det senaste nu i sommar.
Det är ju alltid lika skönt att vara ledig men jag tror faktiskt att jag skulle vilja jobba så får se om det är någon som behöver mig.

Så vad ska man ta och hitta på då?

Det kommer säkert inte hända något skoj och då tycker jag oftast att det är rätt tråkigt att vara ledig och tycker att jag lika gärna hade kunnat jobba.
Gud vad skönt det hade varit om man kunde bestämma själv när man ville gå till jobbet.
Vilka dagar man skulle vara där och vilka tider.
Då kan jag säga att jag hade varit en rik tjej och jag hade nog varit på jobbet dygnet runt typ, fast då och då så hade jag nog velat ha lite sovmorgon också :)

Man kan ju alltid önskedrömma!

Kommentarer

  • Emma säger:

    Hej nu har jag en ny blogg så vi kan prata där bara att ge gärnet att komentera kram PS: min förra var emmaochamandasliv.blogg.se kramar

    2010-09-06 | 07:14:54
    Bloggadress: http://emmanicklassonsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här: