jennyfathers

Söndag/vilodag

Kategori: Vardagslivet

Kom hem vid 17:00 tiden eller nåt förut efter att ha varit runt i lite affärer med Joel.
Blev så himla trött när jag kom hem och somnade nästan direkt och vaknade inte förrens nu.
Inte speciellt bra men jag kunde verkligen inte hålla uppe mina ögon.
Jag frös först jätte mycket och la mig under täcket, tänkte att jag kanske skulle göra i ordning ett varmt bad för det hade ju varit skönt men jag orkade helt enkelt inte ta mig ur sängen.
Jag antar att jag kommer få lite problem med att somna ikväll och som tur är så har jag ju sovmorgon imorgon.
Detta var min sista ledighet på ett tag framöver för nu har jag 11 dagar med jobb framför mig tills jag är ledig nästa gång.

Nu ska jag titta på Ensam mamma söker och sen vid 22:00 kommer Jersey shore :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: