jennyfathers

En stund på stan

Kategori: Shopping / Vill ha!

Nu är jag hemma igen och just nu ligger jag i sängen och dricker te.
Passar utmärkt nu när det är så kallt och ruggigt väder där ute.

Jag blev faktiskt väldigt nöjd med mitt hår även fast jag inte gjorde speciellt mycket.
Klippte typ av 3 cm eller nåt men längst ner på topparna så var det så slitet och tunt.
Verkligen skönt att bli av dom hemska, slitna och tunna topparna.
Egentligen så skulle jag väl behöva klippa av ännu mer av håret med det ville jag inte denna gången men jag ska försöka gå till frisören lite oftare istället.
Orkar inte lägga upp en bild på hur det blev för ni kommer säkert inte märka någon skillnad ändå.
Min lillebror var också med hos frisören och ahn blev också nöjd med sitt resultat.

Vi åkte vidare in till stan för att äta och gissa vad det blev, Sushi såklart! :)
Jag behövde nya strumpbyxor också så vi gick för att handla det när jag såg att dom hade kvar min älsklings ring som är slut i typ alla andra butiker.

       

Den är gjord av plast och jag har ju en sen innan men det har slitits väldigt mycket och blivit repig för jag har haft den lös i väskan rätt länge.
Så jag passade på att köpa en ny och köpte även en i svart också.
Ringarna är inte bara fina dom är billiga också, 39 kronor tror jag dom kostade.

Nu ska jag lägga mig under täcket och hoppas på att det kommet något bra på tv.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: