jennyfathers

1 April

Kategori: Vardagslivet

Det är ju idag man ska luras och kanske till och med bli lurad fats jag hoppas jag slipper.
Jag har inte kommit på något bra skämt ännu så det blir nog inget detta året.

En annan grej som händer idag är ju att det är premiär för alla uteserveringar :)
Så himla härligt för nu vet man verkligen att sommaren närmar sig även om det kanske inte känns så just nu för idag är det ju inte det bästa vädret direkt.
Det ska bli mycket sittandes på uteserveringar detta året har jag bestämt för det är så himla mysigt att gå ut och äta, fika eller bara ta en cider och tid för att umgås.
Ett + är ju såklart att det är toppen vädeer och man sitter i solen och njuter men det finns ju faktiskt uteserveringar med tak så det går att ha det mysigt trots dåligt väder.
För dåligt väder är ju vi ganska vana vid här i sverige.

Tänkte lägga upp lite bilder från förra sommaren men nu när jag går in och kollar på mina bilder så ser jag att flera av mina mappar är borta :(
Det är hur många bilder som helst som saknas fan va ledsen jag blir nu, jävla skit!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: