jennyfathers

H e l g e n !

Kategori: Vardagslivet

Jag har haft den bästa lediga helgen på väldigt länge.
Haft toppen väder med massa sol, riktigt härligt vår väder och umgåtts med dom bästa.

I fredags blev det utgång trots att jag egentligen inte alls var speciellt sugen på det.
Jag är riktigt glad att jag inte struntade i det för det var den roligaste kvällen på riktigt länge.

                      

Mådde inte alls bra i lördags när jag vaknade så var inte ute i solen hela dagen men det blev en promenad till affären och sen middag på Götas bar & kök, mums!

I söndags åkte jag och Joel ut för att titta på en tv bänk som jag har sett på annons men vi blev mycket besvikna för det var inte alls som den såg ut att vara på bilden, den var hur liten som helst så det såg nästan ut som en leksak eller nåt :(
Sen åkte vi till Korvan på Mariaplan och åt lunch sen släppte Joel av mig vid Kimsan så tog vi en promenad genom hela Majorna typ, hur mysigt som helst!

Vi stannade till vid Triumf och köpte var sin glass, en våffla med 3 kulor :)
Jag tog såklart min favoritglass ägglikör och en kula med polka sen testade jag en ny för i år med smak hallon & saltlakrits, hur god som helst var den!

      
                              

Sen blev det även en stund i solen vid 7 eleven med Anki, Kim, Joel och Christian.
Klockan blev rätt mycket så vi drog till Ica Maxi för att handla middag, thaimat blev det.
Och här kommer en söt liten bild på min bara min mästerkock, haha!

                     

                                                           Världens bästa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: