jennyfathers

M a t .

Kategori: Vardagslivet

Var i affären och handlade lite mat igår och köpte lite keso, den nya keso mellanmål.
Har sett lite reklam och hört att den skulle vara god men smakade på den för en stund sen och fy i helvete vad äcklig den var. Blä!!

                                 

Jag köpte den nedersta med smak hasselnöt, blåbär och tranbär så jag vet ju inte om den andra kanske är godare men det tror jag knappast.
Riktigt besviken blev jag för det var ju annars en smart ide och lätt att äta som ett litet mellanmål.

Hittade även denna i hyllan som jag tänkte kunde vara lite gott.
Godis och kakmonster som jag är så är detta en mycket nyttigare alternativ.
Det är Riskaka med kanelbullesmak, haha!
                  

Smakade ju inte direkt nybakade kanelbullar men den va ganska god ändå.
40 kcal i en så det är ju inte speciellt mycket om det är så att man blir sugen på något sött.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: