jennyfathers

Gummistövlar!

Kategori: Shopping / Vill ha!

Wooho nu har mina gummistövlar kommit som jag beställde i söndags.
Jag ska åka och hämta ut dom med Joel sen efter jobbet och när han är klar på gymmet.
Tycker dom är så himla fina och hoppas att jag tycker det sen när jag testar dom också för ibland är dom finare på bild än i verkligheten.


     

Har länge velat ha ett par gummistövlar men tycker inte om de klassiska för jag vill helst inte att man ska se att det är gummistövlar och tycker att dessa ser ut som ett par vanliga skor som man slipper skämmas när man har på sig.

Jag menar så jäkla mycket som det regnar här i Sverige så bör alla äga ett par.
Och om dom är så fina som dom är på bilden så kommer jag älska att ha på mig dom och ha dom typ hela vintern när det regnar, snöar och är slask på gatorna.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: