jennyfathers

Hårförlängning!?!

Kategori: Vardagslivet

Jag är så jäkla trött på mitt korta fula hår just nu.
Känner mig som en pojk typ och kan ju inte göra något fint och roligt med det alls.
Jag är så sugen på att gå till en salong och fixa så jag får en fin hårfrlängning men det kostar ju rätt så mycket men det kanske det är värt, eller?
Jag menar gör man det på salong så blir det iallafall rätt gjort och ser snyggt och naturligt ut och det är ju precis det jag vill.
Har tittat runt lite och för att göra det på en salong så kostar det ungefär 3500-6000 beroende på hur långt och hur många slingor man behöver.
Men och andra sidan så sköter man det rätt så kan det hålla i ca 3 månder sen tror jag att man kan sätta om samma hår igen och det blir det inte lika dyrt eftersom man bara betalar för insättningen.

                      

Sen har jag ju clip on hår här hemma men det är inte samma sak för man ser ju oftast skillnaden på det egna håret och löshåret.
Gör man det på salong så klipper dom in det så att det går ihop men det egna håret eller vad man ska säga.
Sen är mitt hår här hemma ca 50 cm och jag tycker det är för långt för då ser man verkligen att det är fejk.
Jag skulle vilja ha ca 40 cm så att det ändå ser naturligt långt ut + att det inte blir värsta förändringen.
Det jag vill är ju bara att håret ska bli lite längre så att jag kan locka det och lite så och då tycker jag 40 cm räcker för mig.

Kommentarer

  • Stella säger:

    Hej Jenny! Såg att du hade skrivit några frågor till mig på min hemsida. Du får jättegärna höra av dig till mig så kan vi boka en gratis konsultation. 75-100 slingor ungefär o visst finns det 40cm längd!



    Mvh



    Stella

    www.smextensions.se

    2011-08-30 | 14:57:07
    Bloggadress: http://www.smextensions.se
  • Michaela säger:

    Har en tjejkompis som jobbar på en salong som tar från 2500 =)

    2011-09-02 | 16:56:19
    Bloggadress: http://michaelahedeberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: