jennyfathers

Shopping.

Kategori: Shopping / Vill ha!

Här är de senaste skorna jag har köpt :)
Tror det var i förra veckan eller nåt och kände att jag behövde lite nytt.

Ena paret är ett par vinterstövlar, kommer ju inte börja använda dom direkt men tycker om att vara ute i god tid så man inte står där utan sen när kalla vintern kommer.
Andra paret är ett par typ svart/gråa pumps och jag har alltid velat ha ett par men inte hittat några som jag tyckt om men dessa var fina men lite obekväma så är inte helt 100 än på om jag ska behålla dom eller inte.
De sista paret är hur bekväma som helst och inte så himla höga och det är det jag gillar med dom, att man kan ha på sig dom utan att bli jättelång och så tror jag inte att man kommer känna sig allt för uppklädd heller så det är ju skönt.


                       


Skorna ser mycket bättre ut i verkligheten än vad dom gör på bilderna här.

Det jobbiga är att jag ofta ligger mellan 2 olika storlekar när det gäller skor och man vill ju inte ha skor som känns lite, lite för små så då tar jag typ alltid dom som är lite för stora men det är också rätt jobbigt att gå i ibland men får nog ta och lägga in en extra sula eller nåt så ska det nog gå bra.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: