jennyfathers

Torsdag.

Kategori: Vardagslivet

Har känt för att storstäda här hemma men har inte haft någon ork till det men igår satte jag igång men att damma överallt och bytta sängkläder för idag ska det tvättas.
Sen tidigare i veckan storstädade Joel badrummet och ikväll eller imorgon tänkte jag att jag skulle dammsuga och sen är ju allt klart :)
Ena garderoben är till och med rensad och allt har hängts upp fint men har ju byrån kvar men det orkar jag inte just nu, får vänta tills jag ska rensa ut alla sommarkläder och så.

Älskar att ha det städat synd bara att det blir så stökigt snabbt, jag skyller på Joel ;)

Kommentarer

  • anki säger:

    oooh duktiga du , skönt med rensning i gaderoben .. skulle oxå behöva göra det och se vad som skall sparas och slängas .. :D

    2011-08-25 | 20:12:54
    Bloggadress: http://a

Kommentera inlägget här: