jennyfathers

VILL HA!

Kategori: Shopping / Vill ha!

Åh så fina dom är och jag tänkte att jag skulle beställa dom på Scorett eftersom man får 20% nu på webshopen om man är medlem men dom är slut :(  Så jävla typiskt!!

Sen finns dom på en annan hemsida också där dom är billiga men där kostar frakten 150 kronor så det känns lite onödigt ifall storleken inte skulle passa eller nåt är fel liksom.
                          
Det som jag älskar så mycket med dom är färgen, dom känns så höstiga på något sätt.
Tror detta är min nya favorit färg så jag hoppas jag hittar massa fina tröjor och koftor i denna färgen som jag kan ha när vintern kommer.

Jag är typ den enda som längtar till hösten och alla dom mysiga kläderna, haha!
Kommer väl antagligen ångra mig att jag sa något sen när det kalla och långa vintern kommer men just nu tycker jag bara det ska bli mysigt :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: