jennyfathers

Vaknat på fel sida!

Kategori: Vardagslivet

Idag är jag bitter för jag vaknade av ett tråkigt sms så nu blir det ändrade planer :(

Detta är typ de 3 sämsta och tråkigaste lediga dagarna i mitt liv känns det som nu för igår tvättade jag, tränade och blev en sväng till torget också men inget kul liksom.
Idag ska jag inte göra något speciellt alls men jag måste in till stan för att lämna tillbaka två tröjor jag köpte förra helgen, orkar inte!!!
Vill egentligen bara lägga mig i sängen och dra täcket över mig och stanna där hela jävla dagen...
Imorgon på min lediga lördag ska jag hjälpa mamma att flytta..

Och det enda alla skriver om på facebook är om det jävla vädret...

Jag tror ingen har missat men för er som har det så är det iallafall typ storm, det snöar och det regnar och igår så blixtrade det också.  Så nu vet alla!!!! Bitter!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: