jennyfathers

4 dagar kvar...

Kategori: Vardagslivet

Gud va skönt att verkligen få sova ut idag och slippa vakna av väckarklockan.
Trots mina lediga dagar och dom dagarna som jag börjat sent så har jag faktiskt gått upp rätt tidigt för att åka till gymmet, men inte idag!
Känns så himla skönt också att dom 4 jobbiga dagarna på jobbet är över för nu har jag jobbat min jobbhelg och har bara 4 dagar kvar tills jag är ledig igen.

Nu sitter jag i soffan, dricker kaffe och tittar på Våra bästa år.
Det var evigheter sen som jag tittade på det nu men som vanligt så har det inte hänt speciellt mycket.
Håller på att ladda min mp3 nu också som jag la in massa nya låtar på igår.
Längtar tills jag sitter på vagnen och lyssnar på den för jag har haft samma musik nu i månader så det ska bli skönt att få lyssna på något nytt.

Måste bara säga att
Jag har väldens bästa pojkvän ♥ som jag dessutom saknar väldigt mycket just nu.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: