jennyfathers

Godmorgon!?

Kategori: Vardagslivet

Ligger i soffan med datan i knät och tittar på Våra bästa år.
Första gången på länge som jag inte fattar något om vad som har hänt i programmet.
Det brukar ju nämnligen inte hända speciellt mycket så missar man att titta någon månad så brukar man snabbt snappa upp det senaste men tyvärr inte denna gången.
Vad är det som händer egentligen, är Sami och E.J  tillsammans?

Jag är iallafall hur trött som helst för jag kom nyligen hem från ett möte.
Vi brukar ju ha våra möten på kvällen men denna och dom närmsta som kommer nu kommer tyvärr vara på morgonen istället :(
Lite segt att gå på möte från 8-10 och sen börjar man inte jobba förrens kl 14:00 liksom.
Meningen var faktiskt att jag skulle åka till gymmet efter mötet idag och jag hade till och med förberett med att ha träningskläderna på mig men jag blev så trött sen har jag börjat få ont i halsen också och mina arbetskamrater sa att det inte var alls bra att träna då.
Så jag tänkte att jag hoppar träningen idag för jag är ju ledig denna helgen och då tänker jag absolut inte ligga i sängen och vara sjuk, så idag och imorgon blir det vila och ifall min halsont har gått bort tills på fredag så ska jag köra Body pump.

Nu ska jag fortsätta att titta på tv och dricka lite kaffe.
Jag ska nog strax ta och hoppa in i duschen också för jag fryser som fan och kanske till och med ska städa lite här hemma.
Eller nee jag orkar nog inte det föresten, haha en sån latmask!
Men jag har iallafall diskat och bytt sängkläder så lite nyttta har jag ju gjort idag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: