jennyfathers

Torsdag.

Kategori: Vardagslivet

Så nu har jag jobbat mina 7 dagar i streck och det är alltså bara idag var tills jag är ledig igen.
Ska bli så himla skönt med 3 dagars ledigt men som vanligt så vet jag att tiden alltid går för fort.

Idag efter jobbet ska jag kanske träffa mamma ♥ en stund och dessutom funderar jag på att köpa en ny mp3 för den jag har nu är helt jävla värdelös och den är ändå köpt i somras så det är ju inte så längesen.
Fast den har varit kass från första början och jag får panik på den.
Det går typ inte att ladda den för det är något slags glapp eller något så den piper till varje gång den börjar ladda och sen spelar det nästan ingen roll hur många timmar man laddar den för oftast så dör den efter 1-3 låtar. Erkänn irriterande?
Speciellt när man är på väg till jobbet och bara vill sitta på vagnen, slappna av och lyssna på musik och så dör den efter 3 minuter, värdelöst!!

Nu ska jag strax börja fixa i ordning mig för jobbet och ikväll blir det förhoppningsvis en mysig fika i stan med dom bästa :)

Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: