jennyfathers

Body Pump!

Kategori: Vardagslivet

Nu är jag så trött att mina ögon går i kors så det är snart dags att sova.
Har en känsla av att jag kommer ha svårt att röra mig imorgon för just nu värker det i hela kroppen.
Blev ett pass med Body pump med Anki förut och satan va jobbigt det var.

Vi fick oss en liten chock när vi kom till gymmet och såg två fotbollslag stå utanför och vänta.
1 tjej lag och 1 kill lag och ALLA skulle på Body pumpen.
Det var alltså 50 personer som hade bokat in sig och det är precis vad som får plats i salen men det var trångt för i vanliga fall så brukar det la vara ca 10-15 stycken.
Dessutom så brukar det nästan aldrig vara killar med på passet och eftersom jag inte är så bekväm med att träna än så tyckte jag att det skulle bli lite jobbigt men det gick snabbt över när jag såg hur klena alla var, både tjejerna och killarna.

Inte visste jag att fotbollsspelare var så himla klena men det fick iallafall mitt självförtroende att höjas där för en stund :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: