jennyfathers

Godmorgon!

Kategori: Vardagslivet

Härlig start på dagen!

Har nyss ätit frukost med älsklingen och strax ska vi dra iväg till gymmet. Duktigt va?
Blev så sjukt jäkla godissugen igår kväll så jag nästan började gråta så vi tog oss en liten promenad och köpte lite.
Så vi bestämde att vi skulle träna idag för att förtjäna att äta godiset :)
Jag har ju inte varit på gymmet än men kan säga att det var så gott så jag tror det kommer vara värt 1 timmacrosstrainern som jag har lovat att jag ska träna på gymmet idag.
Kommer bli galet jobbigt men skönt sen när det är avklarat, jag har ju redan träningsvärk till tusen för jag var på Body pump igår också så ska strecha extra mycket idag.

Detta blir 4e gången jag tränar denna veckan så får se om det blir en 5e gång imorgon...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: