jennyfathers

H E L G E N.

Kategori: Vardagslivet

Har varit en ganska lugn helg för mig men har ändå haft en del att göra.
Alltid skönt att vara ledig men tiden går så himla fort :(
Vill vara ledig mera men idag väntas det jobb igen och jag är bara ledig nu på onsdag sen är jag inte ledig förens nästa fredag, Buhu!

Har iallafall tränat en hel del i helgen och förra veckan, rätt stolt över mig själv faktiskt!
Det blev 5 gånger på gymmet och både i lördags och söndags så tränade jag 1 timma & 6 minuter på crosstrtainern, sjukt jobbigt!

Utöver träningen så har jag och Joel shoppat lite också :)
Blev ett par nya träningsbyxor och en topp igår när vi var på Frölunda torg.
Hittade även en så himla fin jacka men självklart fanns den inte kvar i min storlek.
Måste hitta någon jacka för jag kan ju inte gå runt i denna tjocka dunjackan nu när det blir lite varmare och skinnjacka är alldeles för tunt, jag skulle vilja ha något mitt i mellan.

Nu ska jag börja göra mig klar för jobbet och ikväll ska jag och Anki testa på Zumba :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: