jennyfathers

Natti natti!

Kategori: Shopping / Vill ha!

Nu ska jag strax sova och älsklingen har redan gått och lagt sig.
Han var jättetrött och det kan jag verkligen förstå med tanke på att båda sov väldigt dåligt inatt för vi råkade somna en stund efter maten igår och hans väckarklockan ringer ju typ vid 05:20 på morgonen. Stackarn!
Jag hade typ aldrig klarat av att gå upp så tidigt så nu ska jag försöka vara tyst så jag inte väcker honom.

Är rätt trött själv faktiskt och helt slut efter Pilates passet.
Riktigt jobbigt var det denna gången och 2 gånger har jag faktiskt varit på gymmet idag och imorgon kanske jag också ska träna 2 gånger. Duktig jag är! :)

                     
                           
Min och Joels shopping av skor förra veckan.
Ett par nya walkingskor blandannat så får se om jag får någon användning av dom imorgon.

Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: