jennyfathers

Ny mobiltelefon?!

Kategori: Vardagslivet

Min mobil har börjat paja nu och fan va irriterande det är.
Jag tycker ju om min telefon, inte någon märkvärdig men det är jag inte intresserad av heller.
Palla att gå och köpa sig en ny och vilken ska jag köpa?
Jag känner inte för att lägga massa pengar på en ny heller och jag vet att den jag har nu är väldigt billig men det är ju inte roligt att gå och köpa sig en exakt likadan.

                       
Touchen har typ slutat fungera fast ibland går det men när den inte funkar så funkar ju i princip ingenting, jag kan alltså bara ringa upp den jag pratat med senast.
Så om jag inte svara på sms eller så så är det alltså därför.

Fan va irriterande att ha en touchmobil med en icke fungerande touch!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: