jennyfathers

Snö, snö & ännu mera snö...

Kategori: Vardagslivet

Godmorgon!
Ledig idag så det var verkligen skönt att få sova ut.
I och för sig så ringde Joels klocka vid typ 5:30 och jag vaknade faktiskt helt utan problem till skillnad från honom ;) 
Men det var nog bara för jag behövde gå på toa och jag visste ju att jag kunde gå och lägga mig sen igen och sova hur länge jag ville.

Fick ett sms av honom senare att det hade snöat, ahja tänkte jag men tyckte självklart synd om honom med tanke på att han jobbar utomhus.
Men nu när jag vaknade och tittade ut genom fönstret så såg jag ju hur mycket snö det faktiskt hade kommit. Jäkla skit!

Ska denna vintern aldrig ta slut eller?

Nu när det äntligen börjar bli lite varmare, ah eller varmt och varmt men iallafall inte -15c så kommer det istället massa mer snö och jag som trodde allt var på väg bort :(
Strunt samma för det finns ju inte så mycket man kan göra men jag antar att de flesta andra också tröttnat på detta vädret nu så våren är mer än välkommen för mig...

Nu ska jag göra kaffe och strax titta på Våra bästa år men först hoppa in i duchen.

Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: