jennyfathers

Träningsvärk!!!

Kategori: Vardagslivet

Nu är jag hemma och har precis druckit en stor kopp te.
Har varit ute och ätit tapas med Sanna ikväll och det var lika gott som vanligt och mysigt att träffas för det gör vi ju inte så himla ofta.
Uppdaterade varandra lite om vad som har hänt och så mycket man får höra att hon har att plugga så blir jag definitivt inte sugen på att plugga vidare, iallafall inte nu.
Först så måste jag ju veta vad jag vill plugga till och sen är det bara att samla motivation för den måste ju verkligen vara på topp.

Imorgon börjar jag tidigt så jag ska strax göra mig klar för att sova.
Kan ju säga att jag har rätt svårt för att röra mig och träningsvärken blir bara värre och värre.
Det gör så sjukt jäkla ont men hade jag inte haft träningsvärk idag så hade jag varit besviken så som jag kämpade igår på gymmet.
Får väl se om jag ens lyckas ta mig upp ur sängen imorgon, haha!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: