jennyfathers

ÄNTLIGEN!!!

Kategori: Vardagslivet

Bestämde oss för att dra till Torget imorse för att kolla på resa.
Tycker det är rätt svårt att se här på datan och tänkte det kunde vara lite lättare om vi fick lite hjälp så vi gick till Tickets resebyrå.
Och jag trodde aldrig det skulle hände men vi bokade en resa och åker på lördag :)

Jag är så jävla glad att jag skulle kunna skrika av lycka.

Bara att få komma iväg och sola och bada, jag längtar så enormt mycket!!
Som tur är så är det ju bara 5 dagar kvar och har en del att fixa innan, först måste jag hem till pappa för att hämta pass och resväska, kanske ska låna en av Issa också.
Sen så behöver jag ett par flipflop och solkräm och lite sånt också och för att jag inte ska glömma vad jag behöver ha med mig så kaske jag ska skriva en lista men viktiga saker.

Vill börja packa redan nu men ska tvätta imorgon så får vänta tills på onsdag.
Jag brukar alltid ta med mig alldeles för mycket grejer så denna gången ska jag försöka att packa lite bättre så jag inte bara slänger ner hela garderoben.
För sist jag och Joel reste så hade jag övervikt på resväskan redan på utresan, Inte så bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: