jennyfathers

Natti natti!

Kategori: Vardagslivet

Hemma efter tapasmys med Sanna och det var så himla gott och sällskapet gör ju allt så mycket bättre också :)
Ska strax gå och lägga mig och imorgon är jag ledig och det ska bli så jävla skönt.
Hart bokat in en tid för naglar och en promenad men min lilla vovve som jag träffar allt för sällan nu när jag aldrig är hemma längre.

Får hoppas att jag känner mig bättre tills imon för just nu mår jag skit.
Vet inte om det är förkylning eller allergi men näsan blev helt plötligt igentäppt och jag måste snyta mig varannan minut typ, sjukt jobbigt så ska nog köpa mig allergi tabletter imon för nu kliar ögon sjukt mycket. Är det pollen då eller?
Orka bli allergisk mot sån skit nu, har jag klarat mig i 21 år så borde jag väl klara mig livet ut men tydligen inte :(

Kommentarer


Kommentera inlägget här: