jennyfathers

Ny bokhylla!

Kategori: Shopping / Vill ha!

Köpte ju en bokhylla för några dagar sedan som jag tittat på och velat ha väldigt länge.
Satt hemma helt själv och monterade ihop den och blev så stolt att jag klarade det helt själv för det var inte det lättaste men när den väl var uppe så blev det inte så fint som jag hade tänkt mig :(
Bokhyllan är tyvärr alldeles för stor och tar upp för mycket plats + att den gör så att rummet ser så himla mycket mindre ut.
Lite trist att lägga ut pengar på något som man sen inte vill ha längre men vi hade tur för mamma hade tänkt att köpa sig en sån och hon var här idag och tittade på den och tyckte den var fin.
Ska försöka flytta över den till henne imorgon men den väger så sjukt mycket så jag kommer antagligen vara tvungen att montera ihop den igen.
Lite trist är det ju efter all den tid och slit jag la ner för att få ihop den men jag är bara glad att jag blir av med den nu så det gör inte så mycket faktiskt.

                     
Jag och Joel var på IKEA idag och köpte denna bokhyllan nedanför istället och har precis fått ihop den och den passar in så mycket bättre.
Vi ska inte ha den åt det hållet som bilden visar utan vi ska ha den så att den blir lång och låg istället, nästan som en tvbänk fast lite högre.
                  
Blev en sväng förbi XXL också för att köpa oss var sitt par flipflop till resan.

Finns det något bättre än shopping? Haha! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: