jennyfathers

Fredag!

Kategori: Vardagslivet

Japp då var det fredag och jag är ledig hela helgen, så himla skönt!
Har inget planerat än så länge och det verkar ju inte bli speciellt bra väder heller så det blir nog mest att ta det lugnt denna helgen också men det är ju skönt det med.
Hade gärna velat gå ut för det var sjukt längesen nu men får helt enkelt vänta 1 vecka till för då är det Midsommar och då ska det firas!!!
Jag skiter i om det är svinkallt och ösregnar jag ska ha skoj ändå och alkohol värmer ju ;)

Sitter just nu och tittar på American history x för typ femtioelfte gången men finns inte så mycket annat på tv denna tråkiga fredags kväll.
Bloggnörd som jag är så är alla bloggar lästa också så ska försöka hitta några nya att läsa nu.
Såg att Hugo och Paow hade gjort slut :( tråkigt tycker jag för dom var söta tillsammans men vet vem de kanske hittar tillbaka till varandra precis som jag och Joel gjorde :)
Sen har jag börjat läsa Big brother deltagarnas bloggar också och älskar att Sara och Martin är ett par för det trodde jag faktiskt inte att dom skulle bli.

Ne nu börjar jag bli faktiskt lite rastlös här så jag ska ut i köket och göra lite saft, haha!

                          

Köpte denna saften i affären förut och visst ser den god ut, hoppas bara den smakar lika gott.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: