jennyfathers

H e l g e n !

Kategori: Vardagslivet

Då börjar denna helgen lida mot sitt slut...

Nästa vecka har jag fullt upp med att jobba, kvällsmöte, fixa naglarna, fika, planera midsommar, sola och inhandla all mat och alkohol som behövs till midsommar helgen :)

Igår blev det tripp till Bäckebol för att köpa en ny tvbänk som var slut i typ alla andra butiker men till slut fick vi tag på en och igår kväll monterade vi ihop den och idag köpte vi lite dekorationer och så och resultatet blev så fint, älskar den!

                      

Visst är den fin?
Och billiga var den dessutom också. Men allt är inte riktigt klart för så småning om så ska nog tvn upp på väggen istället.
Köpte lite annat också så som några förvaringslådor till mina hår och smink grejer så nu äntligen ska jag få ordning och reda i byrån. Jag köpte mig en blondeirng också så om jag orkar så ska jag nog försöka fixa mitt löshår ikväll och blir det fint så kanske jag har långt hår till midsommar :)

Till lunch igår så åt vi thaibuffe vid Bäckebol och det var jättegott, rekomenderar det verkligen och det var flera olika rätter att välja mellan till och med sushi, tror ni jag blev glad eller?
Har aldrig varit på sushi buffe tidigare så det var lite skoj haha! Mums mums!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: