jennyfathers

Ledig!

Kategori: Vardagslivet

Idag och imorgon är jag ledig, så skönt med kort vecka fast på söndag blir det lite jobb igen.

Tänkte faktiskt att jag skulle ta och städa lite här hemma idag men det tar ju sån himla tid och jag vet inte varför men det blir så jäkla dammigt här hos oss. Så direkt efter man har dammat bort allt dammet så är det där efter en liten stund igen.
Men det är ändå skönt att få det gjort så nu har jag plockat undan lite och hunnit damma lite också med får vänta med dammsugningen tills ikväll eller kanske imorgon för nu ska jag dricka kaffe och titta på Våra bästa år.

Sen är det dags för mig att hoppa in i duschen för idag väntas det shopping med bästa Anki  :)

                       

Skattepengarna kom ju in på kontot för någon dag sen så det är la dom vi ska spendera idag.
Jag ska ju självklart försöka att spara så mycket som möjligt av pengarna men det är en del grejer som jag behöver nu så som nya shorts, nån sommar klänning och nya skor.
Får se om jag lyckas hitta något fint eller om jag kommer hem tomhänt som de senste shoppingturerna jag varit på...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: