jennyfathers

Midsommarhelgen!

Kategori: Bilder

Jag har haft den bästa jäkla helgen på riktigt, riktigt länge och tror att många känner likadant.
Iallafall dom som spenderade den med mig :)

I fredags efter lunch möttes vi alla upp vid Statoil gasklockan för att gemensamt åka iväg till Tjörn Skärhamn för att fira midsommar.
Allt var så himla mycket bättre än vad jag trodde det skulle bli och alla fick typ var sin dubbelsäng och eget badrum med wc och dusch.
Kan definitivt tänka mig att åka tillbaka dit och sånt här kommer jag absolut göra varje midsommar för det blir så mycket roligare att fira då och sen kan man självklart göra sånt bara för en helg när som helst liksom för att komma bort lite och umgås och ha det mysigt.

                     

Jag längtar verkligen tills vi gör något sånt här skoj igen och förhoppningsvis blir det väldigt snart.
Nästa gång kanske det blir en helg på Tjörn hos mamma men först måste ju poolen fixas :)

Jag och Joel åkte ju till mamma igår efter att vi städat och lämnat midsommarhuset och vi försökte få igång poolen men det gick inte så himla bra men poolkillen lyckas nog bättre än oss så den kanske är igång till helgen. Hoppas, hoppas, hoppas!

Jag la mig och solade en stund för jag var så himla trött men Joel som alltid är så rastlös och älskar att jobba satte igång med att klippa gräset. Sötnos!

                     

Men sedan när han var klar med gräsklipparn så hjälptes vi faktiskt åt med att gratta ihop allt det bortklippta gräset för jag vill ju så klart också hjälpa till lite för jag hatar att bara ligga och lata mig medans alla andra gör jobbet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: