jennyfathers

Mysdag!

Kategori: Vardagslivet

Hade nästan en hel dag med Anki igår, myspys!
När hon slutade jobbet åkte vi till Kungsmässan för lite shopping, kände att vi ville testa på ett nytt ställe för vi hade tröttnat lite på att alltid åka till Frölunda torg.
Sen blev det en sväng till Freeport också och jag fick köpt en ny parfym, Escada magnetism!
Har längtat efter att köpa den sen min förra tog slut för typ över 1 år sedan men det har bara inte blivit av men nu ätligen kommer jag lukta gott igen :)

Sen åkte vi hemmåt och stannade till på 421 och köpte lite nya skor på Skopunkten.

Efter det blev det en stund hemma och senare träffades vi igen och det blev middag på stan.
Vi åt på Bryggeriet och det var jättegott och alltid lika mysigt att sitta på uteservering tycker jag så det får vi absolut göra om snart igen.

Efter maten bestämde vi oss för att åka hem till mig för en drink på balkongen, sommarkänsla!

                      

Green apple är en gammal favorit som jag brukade dricka rätt mycket för ett par år sedan.
Lite senare kom fulla lilla Joel hem också och gjorde oss sällskap på balkongen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: