jennyfathers

Ny vecka!

Kategori: Shopping / Vill ha!

Japp då var det måndag igen och min jobbhelg är redan över :)
Hur skönt som helst att bara jobba söndagen istället för både lördag och söndag.
Även om det bara är en dag så gör det så stor skillnad och jag älskar att vara ledig tillsammans med Joel så man kan ha sovmorgon tillsammans och äta god frukost och att man kan göra något på dagarna istället för att behöva åka iväg till jobbet.

Blev shopping med Anki i fredags och ännu mera shopping med Joel i lördags :)
Fast som vanligt så tycker jag inte alltid allt ser likadant ut när man kommer hem så lite ska jag tyvärr lämna tillbaka så så mycket nytt har det faktiskt inte blivit ändå.

         

Ny stor väska, äntligen! En enkel blå klänning och en jacka som jag egentligen inte alls behövde med den kostade 99:- så jag var bara tvungen att köpa den, så typsikt mig...

   

Dessa sakerna köpte jag också och nagellacket är verkligen jättefint på, så himla härlig färg.
Det blev även ett par vita shorts som var på rea för bara 49:- men glömde ta bild på dom och hittar ingen här på datan heller men det är inget speciellt med dom bara helt vanliga vita.

Hittade även en liten present till Joel när jag var på Kungsmässan i fredags, en jättefin t-shirt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: