jennyfathers

Nya naglar!

Kategori: Mina naglar

Igår efter jobbet gick jag till salongen för att fixa nya naglar hos min kära syster.
Blev inga nya tippar denna gången för nu har jag varit duktig och låtit mina egna naglar växa men dom var inte riktigt så långa men nästa gång har jag nog mina egna naglar helt och hållet.
Alltså så blir det inte förlängning nästa gång utan bara förstärkning :)

                       
As dåliga bilder jag vet men pallade inte att hämta kameran så jag tog snabbt på datan istället.
Det blev alltså franskt denna gången med klistermärkes blommer på ringfingrarna.

Dessa naglarna ska jag faktiskt bara ha i 2 veckor sen är det dags för nya för sen ska min syster på semester så tänkte det var bäst att boka in ny tid och göra helt nya så jag klarar mig tills hon är tillbaka på jobbet igen efter 4 veckor.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: