jennyfathers

:(

Kategori: Vardagslivet

Nu är jag bitter och jävligt godissugen!

Jag fattar inte grejen för vad är det för mening med att vara nyttig och träna egentligen?
Innan så åt jag godis jämt och jag överdriver verkligen inte nu för jag åt godis konstant typ varje dag och jag tränade aldrig.
Då mådde jag bra för jag åt det jag kände jag behövde och gick aldrig och plågade mig med att vara sugen och jag gick heller inte upp i vikt, inte 1 enda hekto men jag gick i och för sig inte ner heller men det gör jag ju inte nu heller, det är det som är grejen.

Nu tränar jag 4-7 gånger i veckan och äter någorlunda nyttig och försöker undvika godis så gott som det går men det är fan en plåga.
Man går ju runt och lider av hunger och godissug men för vilken nytta?
Har inte gått ner 1 enda jäkla hekto med denna metoden så det är klart man tvekar men alla säger speciellt Joel då för honom träffar jag ju mest att det tar sin tid för kroppen att vänja sig och massa sån skit.
Men hur i helvetes lång tid ska det ta egentligen?
Jag orkar fan inte mer och jag känner mig som en av dom i Biggest loser just nu fast skillnaden mellan dom och mig är ju att dom får den hjälp dom behöver, haha!
Jag är ingen expert men jag önskar att jag var det så man vet hur man ska gå till väga och vad och hur mycket man bör äta osv.

Jag är så sjukt sugen på något gott just nu så det känns som jag bara har 2 alternativ.
- Det första är att gå och köpa mig en stor påse med lösgodis och äta och sedan må dåligt och bli besviken på mig själv för att jag inte lyckas stå emot.
- Det andra är att gå och lägga mig och bara vänta på att somna för att det ska bli en ny dag.

Jag väljer faktiskt det andra alternativet så nu går jag och lägger mig.
Rolig lördag verkligen... Nej vadå jag är inte bitter!!

GODNATT!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: