jennyfathers

Hård träning.

Kategori: Vardagslivet

Är hemma från gymmet och har precis duschat och sminkat mig.
Ska äta lite frukost och titta lite på tv innan jag åker in till stan för att jobba.

Efter jobbet idag kommer Joel och hämtar mig så ska jag dra till gymmet för att träna för andra gången idag :)
Det blir en powerwalk på bandet och 1 timmas Pilates.
Det är hård träning som gäller denna veckan och ska försöka att inte slappa till det under helgen som jag har gjort det senaste veckorna.
Ska faktiskt försöka att gå ut och gå lite på kvällarna också men det känns som att inte tiden alltid räcker till för man vill ju kunna sätta sig i soffan en liten stund också och bara ta det lugnt.
Men jag köpte mig ju ett par Walkingskor när jag och Joel var på Freeport för ett tag sen och jag har inte använt dom ännu och det känns som att det är på tiden att jag gör det snart.

Kanske imorgon!?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: