jennyfathers

Sista dagen på veckan...

Kategori: Vardagslivet

Japp då var det söndag igen.
Veckorna går ju så himla fort och speciellt helgen när man är ledig.
Veckan som kommer nu ska jag bara jobba 4 dagar sen är jag ju ledig fredag - söndag igen :)
På tisdag ska jag iväg på möte hela dagen som är för alla Ställföreträdande Butikschefer och jag börjar faktiskt redan bli lite nervös.
Jag blir alltid så himla nervös fast jag vet att jag inte har något att vara orolig för.
För det är ju snarare tvärtom, för jag har faktiskt så himla mycket att vara riktigt stolt över som ex, att jag har fått bästa betyg på service i alla dessa åren jag har jobbat och det är det inte alla som har. ( Ibland måste man få skryta lite, haha! )

Men det är ju fortfarande helg och jag är fortfarande ledig så sa försöka sluta tänka på jobb.
Strax börjar ju Solsidan och det är faktiskt sista avsnittet ikväll :(
Det är ju så himla roligt och jag vill inte att det ska ta slut men tydligen så är inte en 3 säsong planerad och jag läste i tidningen att om det skulle bli ytterligare en säsong så skulle det ta ca 2 år innan den skulle sändas och det skulle antagligen inte ens vara samma skådespelare och då blir det ju inte alls samma grej.

Big Brother kommer ju ikväll också och undra vem som åker ut, för mig spelar det faktiskt ingen roll för jag har börjat tröttna på dom båda två som är nominerade.
Hade ju myskväll hos mig i fredags med Anki, Kim och Jossi och då var det ju fest i BB huset och shit va roligt det avsnittet var, hoppas det är lika bra ikväll om inte ännu bättre.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: