jennyfathers

SOL! SOL! SOL!

Kategori: Vardagslivet

Vaknar kl 8:00 idag helt självmant och jag som inte skulle upp förrens 9:00.
Tittar ut och det är klarblå himmel och sooool :)
Idag blir det nog skinnjackan på och dom nya solglasögonen men skulle behöva köpa mig en ny stor och gosig halsduk för den jag har nu är rätt sliten och tråkig sen så är den för liten så det blåser liksom in massa kalluft.
Men än så länge har jag inte hittat någon jag tycker om för nu börjar det ju komma in tunnare modeller inför vår och sommaren.

Lönen kom ju idag, Äntligen!
Så det får nog bli lite shopping för det var sjukt längesedan jag köpte något nu.
Hade ju hittat en poncho som jag inte hunnit testa men den såg jättefin ut men det verkar tyvärr som att den är slut i alla butiker redan :(

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe, ta på mig träningskläderna och sen dra iväg till gymmet.

                     

En liten promenad med min lilla älsklings Berta blir det också innan jobbet idag.
Gud va jag saknar att inte ha henne hos mig hela tiden ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: