jennyfathers

Big Brother

Kategori: Vardagslivet

Igår åkte äntligen Gurkan ut och jag röstade till och med några gånger på Christian för jag har stört mig på Gurkan ett bra tag nu så kände att det var dags för han att lämna huset.
Han är så jäkla vidrig och äter som en jäkla gris och det senaste har han varit så himla negativ och bara gått runt och varit sur och snackat massa skit.

Klart jag kan förstå att det inte är så himla roligt att bli nominerad men någon måste ju bli det så man kan ju inte bli så jäkla sur på dom andra för att dom inte röstar ut sina närmaste.
Jag menar till slut så är det ju kanske bara personer som man gillar som är kvar men man måste ju ändå lägga sin röst på någon.

Tyckte det va så jäkla gött att han lämnade för han var så övertygad om att han skulle vinna skiten bara för att han är "känd".
Jag visste faktiskt inte ens vem han var när jag såg honom första gången.
Killen vill ju vara känd så därför försöker han vara med i så många program som möjligt, tidigare har han varit med i Robinson, Sveriges värsta bilförare och 101 sätt att åka ur en gameshow och igår under livesändningen så såg man ju att hans bror var exakt likadan.
Vill synas och höras och han bara stod där och vägrade sätta sig, haha fyfan va pinsamt!

Okej att många småkillar kanske gillar honom för att dom har sett honom på tv men jag tror att det är ännu fler som stör sig på honom för just den anledningen.

Jaja nu är han iallafall ute ur tävlingen och det är bara personer som jag gillar som är kvar så det ska bli skoj att titta på och jag är nästan 100 på att Simon och Christian är de två personer som kommer att sitta i finalen.                

                                                     

Kommentarer


Kommentera inlägget här: